Oplysninger om USB-stik.dk

Oldenborggade 10
kundeservice@usb-stik.dk

Betaling
USB-stik.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

USB-stik.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Fragt & levering
Vores pakkepartner leverer på alle hverdage. Gratis fragt opnås ved køb over 400 kroner.

Returret

Du har 14 dages fuld returret. Fortrydelsesretten løber fra det øjeblik, hvor varen overdrages til dig som forbruger.

Du skal inden 14 dage fra modtagelsen give os besked om, at du har fortrudt dit køb. Du skal kontakte os på kundeservice@usb-stik.dk  eller ved at benytte fortrydelsesformularen, som du har modtaget. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

I tilfælde af, at du nægter modtagelse af pakken eller ikke afhenter din pakke i en pakkeshop, posthus eller pakkeboks, så vil omkostningerne for returnering af pakken til vores adresse pålægges dig. Omkostningerne modregnes i krediteringen til det benyttede kreditkort. Retur- og håndteringsomkostningerne er på 50 kr.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

USB-stik.dk
CH Digital Blogging
C/O Christian
Oldenborggade 10
kundeservice@usb-stik.dk

Returnering sker på kundens egen beregning. USB-stik.dk tilder ikke gratis returnering af varer – medmindre de har været beskadiget ved modtagelse. Du skal inden for 72 timer efter modtagelsen af produktet skrive til os, hvis du oplever at produktet er beskadiget. Hvis du kontakter os herefter, så skal kunden selv betale for returnering, hvorefter du kan få pengene retur (hvis det er inden for 14 dage efter modtagelsen).

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Returnering sker for meget betaling.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice@usb-stik.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Val
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kundeservice@usb-stik.dk