Her kan du se de mest populære sjove USB stik:

Minion USB 16GB
sjove usb stik
Stormtrooper 16 GB
sjove usb stik

BENYT RABATKODEN pa10 OG FÅ 10% RABAT PÅ DE SJOVE USB STIK!

Når du skal opbevare dine filer, hvorfor så ikke gøre det lidt sjovt samtidig. Det kan du nu med disse sjove usb stik, der gør hverdagen og arbejdet lidt sjovere.

Hvilken størrelse bør jeg vælge?

Uanset om du vælger et normalt eller et af vores sjove USB stik, så skal du naturlig tænke over, hvilken størrelse (altså hvor mange GB), der skal være på dit USB.

Derfor bør du overveje følgende:

• Hvad skal det bruges til?
  • I hvilke sammenhænge skal det bruges?

Det første spørgsmål: “hvad skal du bruge det sjove USB stik til” vil afgøre, hvor mange GB du bør gå efter. Skal du opbevare film, billeder og videoer på det, så skal du op og have en stor størrelse, så den kan rumme alle disse store filtyper.

Dermed skal du nok over 64GB, hvis ikke over de 100GB i tilfælde af, at du planlægger at have rigtig mange af disse filer på dit sjove USB.

Har du derimod planer om at benytte USB’et til Word og PDF-filer, som ikke fylder nær så meget, så kan du muligvis blot nøjes med at købe 16GB. Dette giver dig stadig enormt meget plads til at have nogle billeder og video liggende, hvis du alligevel får brug for dette med tiden.

Men igen: Hvis hovedformålet er at have billeder, videoer eller musik liggende på, så skal du op i en af de større modeller.

Det andet spørgsmål: “i hvilke sammenhænge skal det bruges” vil afgøre, om du bør tænke over, hvilket af vores sjove USB stik, som du bør vælge.

Hvis du skal bruge det på arbejde, så skal du måske genoverveje at vælge et USB stik, som signalerer noget mindre seriøst end et af vores mere neutrale modeller.

Dette kommer naturligvis også an på den pågældende arbejdsplads, men i nogle sammenhænge vil et iron man USB stik måske ikke anses som det mest seriøse, hvis du skal fremstå som en leder. Andre vil dog se det som et tegn på humor og personlighed, så det er naturligvis helt op til dig selv at afgøre.

Personligt er vi vilde med disse sjove USB stik, da de er anderledes og altid bringer et smil på læben for os.

Mange modeller

Denne type af usb stik findes i mange forskellige størrelser og faconer, så se efter de bedste, der vil passe dig allerbedst. Se vores udvalg igennem og træf din beslutning. Du er også meget velkommen til at kontakte os, hvis du har behov for hjælp til at vælge.

LÆS OGSÅ: Powerbank test