Slået op d.

USB stik 128gb

Her kan du se de mest populære USB stik 128gb:

SanDisk 128gb
319,95,-
usb stik 128gb
SanDisk Extreme
usb stik 128gb

Efter mere end 16 timers test, fandt vi endelig, at SanDisk Extreme er det bedste USB stik med 128gb for de fleste mennesker.
På både computer og Mac, er SanDisk Extreme en af de hurtigste USB stik vi nogensinde har set. Og det overgår endda SanDisk egne påstande til tider. Drevet har simpelthen den bedste kombination af hastighed, pris, kapacitet, og anvendeligheden af enhver stik, som vi har testet.

SanDisk Extreme er den samme flash drev vi har anbefalet i årevis. Det har haft flere rolige hastighed boosts, siden vi først testet det, og vi nu anbefaler 64GB versionen; det er den nye sweet spot for pris og kapacitet.

Usb stik 128gb – for alle med store filer

Hvis du er typen, der bekymrer sig mere om kapacitet end hastighed eller ønsker et kvalitets drev, der knap nok stikker ud fra USB-porten i pc’en, så gå efter en af SanDisks mindre modeller. Ulempen er, at det ikke er nær så hurtigt som de fysisk større, men det er en fjerdedel af størrelsen og ofte også billigere, så hvis det er vigtigt at overveje. Den er stadig ekstrem hurtig og også hurtigere end nogle af de USB 2.0-drev. Desuden er den lille størrelse særdeles bekvem for din bærbare computer.

SanDisk har udgivet en ny flashdrev med den nye USB type C-standard. SanDisk har gjort gældende, at Ultra USB type C-drev tilbyder sekventielle læsehastigheder på op til 150 Mbps i kapaciteter op til 128 GB, men selskabet har ikke annonceret skrivehastigheder for det nye drev.

Du kan også tjekke vores udvalg af sjove usb stik, der har et skægt design.

LÆS OGSÅ: Powerbank test