Slået op d.

USB stik 32gb

Her kan du se de mest populære USB stik 32gb:

Corsair Flash Survivor®
usb stik 32gb
Corsair Flash Voyager®
usb stik 32gb

Vores digitale liv vil hurtigt springe fra den ene enhed til en anden. Om det så gælder en pc på arbejdet, en iPad i skolen, eller en smartphone eller tablet til spil, så skal du have datalagring, der passer til dine helt specifikke behov.

Den nuværende tilstand af online lagring er en smule uoverskueligt (Cloud), og du ønsker måske ikke at blive fanget tomhændet, hver gang at internetforbindelsen går i kage. Derfor er der altså intet som et godt USB stik.

USB stik 32gb er billige og de er nemme at bruge. Og heldigvis findes de nu i en lang række forskellige og sjove designs, der passer til alles smag og uanset hvad dine unikke behov er. Uanset om du er på kontoret eller på studie.

Hvis du er typen, der har brug højere kapacitet, især når det drejer sig større filer til arbejde eller skole, er det svært at gå galt med en høj hastighed, høj kapacitets drev – ligesom SanDisk Extreme 128gb usb stik, der tilbyder en meget stor opbevaring størrelse, samt støtte til valgfri kryptering.

Ikke alt hvad vi gør, er på en pc eller Mac, og vi mennesker har i stigende grad brug for en god måde at dele vores filer mellem vores mange forskellige enheder. Til dette findes der flere usb stik til iPhone, der samtidig også passer til pc.

Nogle usb’er ligesom Kingston DataTraveler microDuo 3.0 bruger to stik til at gøre det nemt at få stikket i din bærbare computer med USB eller din telefon med et microUSB stik. Andre muligheder, ligesom SanDisk Connect Wireless Flash Drive bruger trådløse tilslutningsmuligheder, så du behøver ikke engang at trække drevet ud af lommen.

USB stik 32gb – en klar favorit

Uanset hvad dine opbevaringsbehov er, findes der et usb stik, der vil arbejde med din blanding af seje gadgets, din samling af filer og medier, og dine særlige omstændigheder.

Hvis du har brug for større lagerplads, så læs også om usb stik 64gb.

LÆS OGSÅ: Powerbank test