Her kan du se de mest populære USB stik til iPhone:

SanDisk iXpand - USB stik - 64 GB

SanDisk iXpand - USB stik - 128 GB

Et USB stik til iPhone kan altid være en god ide at have liggende. Især når der opstår et  behov for at overføre billeder eller videoer fra din iPhone, når pladsen er ved at blive brugt på den. Mange oplever at deres iPhone hurtigt bliver fyldt op af apps og andre tunge filer, så derfor er det faktisk næsten et must-have tilbehør til din telefon.

Med mange forskellige usb stik til rådighed på markedet, er det naturligvis let at blive forvirret over, hvilken type, som du bør vælge til din iPhone. Netop derfor har vi gjort det nemt her på siden, hvor du kan finde de bedste usb stik til iPhone til de mest overkommelige priser.

Disse stik lader dig styre dine data med den helt nødvendige komfort. Du kan bare opsætte den til automatisk backup af dine fotos, videoer, kontakter, musik med mere. Med et USB 3.0 er du sikret at enheden overfører dine data med stor hastighed.

Der findes nu flere virksomheder, der sælger USB drev til iPhone og iPad, og de første med indgget Lightning stik debuterede allerede i slutningen af 2014. Ved at tilslutte et lille og let drev direkte ind i din iOS-enhed, kan du undgå begrænsninger af opbevaring og dyre cloud-tjenester og i stedet gemme og streame medier som billeder, musik og video ved hjælp af drevets ekstra lagerplads.

Hvad du bør overveje, når du køber USB stik til iPhone

Et par ting som du bør overveje er, når du søger efter Lightning drev: Nogle har nemlig et batteri, der skal oplades. Andre kræver at du installerer apps til styring og streaming af indhold fra en iOS-enhed. Plus det hele varierer i kvalitet.

Til slut så varierer prisen også fra de forskellige muligheder med drev lige fra 8GB til 256GB og andre endnu større muligheder. Så opvej de forskellige elementer, inden du vælger i sidste ende.

Skal du bruge et USB stik til iPhone, så bør du kun anvende dig af godkendte forhandlere, som tilder den bedste kvalitet. Det er nemlig ikke et punkt, hvor du bør spare på pengene.

Ofte når folk vælger at spare på noget, så bliver det hele faktisk dyrere for dem i sidste ende, da de så skal ud og bruge endnu flere penge på noget ved at købe igen.

Så du kan ligeså godt bruge de rette penge fra starten af og få noget af kvalitet, der derfor holder i længere tid. Det anbefaler vi i hvert fald.

Køb dit iPhone USB stik her

Hos USB-stik.dk har vi kun forhandlere i højeste kvalitet, så du er sikret gode produkter. Du kan derfor trygt vælge alle produkter på vores side, da vi har samlet de bedste USB stik til iPhone lige her.

Køb i dag og få testet om det er noget for dig. Så kan vi altid hjælpe, hvis du har spørgsmål – du skriver bare til os, så hjælper vi dig videre.

Du kan også tjekke vores udvalg af sjove usb stik, der har et skægt design og USB stik til bil.